Ce greseli poti face intr-o afacere in mediul online


Mi s-a parut interesanta aceasta emisiune de la Arena Leilor.

Intrebarile puse de catre Lei arata gandirea lor pragmatica si axata pe rezultate si date clare.

Cel care incerca sa prinda investitia vorbea de teorie gen Robert Kyiosaky, Dale Carnergie si alte idealuri in timp ce ei cereau date clare verificate statistic.

E foarte interesant de vazut cum gandesc oamenii care au reusit deja si cred ca putem invata de la ei.

De asemenea e foarte important sa te gandesti si sa planifici plus-valoarea adusa clientului si rentabilitatea reala a afacerii pe termen lung.

Nisa pe care intrii e bine sa fie cat mai clara, sa o cunosti la nivel de expert atat din punct de vedere al marketingului cat si al informatiei si experientei livrate clientului.

Consider ca greseala principala a concurentului a fost ca nu a gandit empatic. El incerca sa prezinte mereu produsul insa nu a reusit sa arate ce vor castiga ei si sa le demonstreze logic cum va face asta.

El se axa in mod egoist pe cat de bun i se pare LUI produsul si in situatii ideale ce ar face utilizatorii nepunand problema la modul pragmatic si statistic. Cred ca ar fi trebuit sa faca pitchul dupa 12 luni de analiza clara si efort sustinut in care sa fii putut demonstra cresterea site-ului si existenta unor venituri.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s