Cronica de film: The Time Traveler’s Wife

I wouldn’t change one second of our life together…

Nu stiu cati dintre voi am realizat constient ca in ultimii ani piata filmelor a fost acaparata la propriu de comedii romantice. Cert e ca, daca privesti inapoi, ai sa observi usor numarul urias de pelicule de gen care s-au perindat fara oprire prin fata ochilor nostri. Studiourile au profitat de setea spectatorului, mereu in cautarea iubirii si a evenimetelor ce o provoaca, si asa am ajuns in acest punct in care realizam ca in fiecare saptamana suntem martorii lansarii unei alte povesti romantice cu final cunoscut. Comediile romantice sunt usor de urmarit, iar lipsa activitatii creierului pentru cateva zeci de minute provoaca o binevenita relaxare.

“Sotia calatorului in timp” face parte din acest nou val, aparenta comedie transformandu-se subit intr-o drama romantica, castigand astfel in valoare. Daca mai adaugam si amestecul science-fiction-ului in toata povestea avem garantat un produs la fel de usor de urmarit precum filmele amintite in paragraful de mai sus. Asadar pregatiti-va de o experienta placuta, putin previzibila, care va va inmuia inimile pentru aproape doua ore.

Tot ce trebuie sa stiti este ca filmul e mai mult decat decent si ca povestea merita urmarita pentru originalitate. De vina pentru gustul dulce pe care il lasa “The Time Traveler’s Wife” trebuie sa fie si chimia dintre cei doi actori care se iubesc parca la infinit; Eric Bana este din ce in ce mai galant cu al sau accent australian, in timp ce Rachel McAdams pare sa se fi nascut pentru a interpreta roluri de domnisoare ce traiesc povesti de dragoste nemuritoare (vezi “The Notebook”).

Daca iubiti e timpul sa vedeti un film bun alaturi de perechea voastra, asa cum am facut eu (citatul e pentru tine, iubirea mea!).

One response to “Cronica de film: The Time Traveler’s Wife