Imnul turismului romanesc


10.000 de euro. Bani publici. Pentru o lălăială de doi lei.

,, Romania, the land of choice.” The land of what choice? aş întreba eu. 

“Veniţi în România, ţara de unde ai ce alege, vedeţi castelele şi regii, ascultaţi sunetul naturii
Veniţi în România, ţara de unde ai ce alege, trăiţi legendele, călcaţi-i pământul, gustaţi aroma mâncărurilor tradiţionale, asta e România!”

Later edit: Am văzut pe blogul lui Dragoş Bucurenci ce au scos cei de la HappyFish. ,, Romania, the end of choice. 

Inspirati ce-i drept. Cu toate astea rad cu jumatate de gura. M-am saturat de acest haz de necaz…pana peste cap. E usor de criticat, mai greu de facut ceva. Mi s-a acrit de bla bla-urile de genul  ,,nu sta in puterile mele”…atunci in ale cui? Noi nu putem, iar astia ,,de sus” sunt niste dobitoci. Deci  si noi si ei suntem niste incompetenti?

Leave a comment